Klacht: Geen krant gekregen .

op 07 oktober 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb nu in de laatste 3 maanden , de krant 3 keer niet gekregen . Ik bel op en vertel dat , dan word gezegd dat de krant niet meer bezorgd kan worden op deze dag ,en dat de kosten van de krant verrekend worden met maand abbonement , en dat ik maar naar de digitale krant kan kijken . Op zicht netjes , maar ik wil niet naar de digitale krant kijken , want ik wil de papieren krant lezen ik betaal €35,00 per maand om deze te lezen, en vind dit wel echt veel , ik ben 35 T/M 40 jaar abonnee, ik zit iedere dag 2uur met de krant te lezen en te puzzelen. maar door dit gedoe ga ik stoppen met mijn abonnement. Ik stop met de krant vanaf 1 november . Mvg. Arno Roumans

Het abbonement van €35,00 vind ik te hoog . En ik wil iedere dag de papieren krant

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Reactie van de melder van de klacht Arno Roumans

2 maanden geleden - Ik vind het een vorm van minachting dat ik na 40 jaar zo behandeld word ,door krant dag blad de limburger.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 11 oktober 2017 om 11:53 geantwoord

Geachte Dhr Roumans,

Bedankt voor het sturen van uw klacht.
Het antwoord op uw gestelde vraag is, dat wij helaas uw krant niet meer kunnen nabezorgen. Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst niet meer aan. (dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ).

Daardoor doen we de abonnementsprijs van de niet ontvangen krant verrekenen met de eerst volgende factuur,
en bent u in de gelegenheid om de krant digitaal lezen.
Dit kunnen we helaas niet veranderen.

Ik heb wel uw abonnement per 31-10-2017 voor u beëindigd. U gaat hierover nog een schriftelijke bevestiging ontvangen.

Wij hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Yvonne Berden