Klacht: geen krant bezorgd

rademakers .m op 01 juli 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

vandaag geen krant ontvangen

als ik s,morgens mijn krant kan lezen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

2 jaren geleden - Goedemorgen, Wij vinden het uitermate vervelend dat U vandaag geen krant heeft ontvangen. Wij zullen hiervan melding doen bij ons distributiecentrum, zodat de bezorger hierover wordt geinformeerd. Helaas is het niet mogelijk om de krant te laten nabezorgen. Sedert 2013 is deze service komen te vervallen. Wel zal het abonnementsgeld voor de krant van vandaag worden gecrediteerd. Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd Onze welgemeende excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 01 juli 2020 om 10:10 geantwoord

Goedemorgen,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U vandaag geen krant heeft ontvangen.

Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd
Onze welgemeende excuses voor het ongemak

Paula Gennotte-Luijs

31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door rademakers .m