Klacht: Geen krant bezorgd

op 21 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 maart 2020 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw De Groot,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen. Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daar voor zorgen.

Goed dat u het aan ons doorgeeft. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet aan onze bezorgdienst. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte -en tijdige bezorging,

Voor het nieuws van vandaag verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door HansG50