Klacht: Geen krant bezorgd.

op 01 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 30 juli om 7.45 uur nog steeds geen krant. Hij moet voor half 8 in de bus liggen.
Dit was echter gisteren precies hetzelfde.
Helemaal geen krant gekregen.
Het vervelende is dat de krant ook niet meer nabezorgd word.
Maar wel op tijd betalen.

Een zeer ontevreden klant.(al 40 jaar.)

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd gebracht word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoeve,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet op orde is en u vaker de krant heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw abonnement met twee dagen, zodat alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Keeshoeve