Klacht: geen krant

op 26 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2016 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Buisman,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat de krant weer netjes bezorgd wordt bij u thuis hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door den Helder