Klacht: geen krant

op 03 september 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krant komt op de zaterdagen veel te laat ( rond 10.00uur) of soms helemaal niet.
terwijl jullie adverteren met op de zaterdag voor 7.30 krant af te leveren.

Gewenste Oplossing:

als jullie de beloftes waar maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

Bericht van Dagblad de Limburger

3 maanden geleden - Geachte heer Sliepen, We gaan uw klacht serieus doorgeven aan de bezorger. Vriendelijke groet, M. Houwers Klanten Contact Center

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sliepen,

We gaan uw klacht serieus doorgeven aan de bezorger.

Vriendelijke groet,

M. Houwers
Klanten Contact Center
- - -- - - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - -- - - - - - - -- - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door wiel-helm