Klacht: Geen krant

op 20 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Stijntjes,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de problemen heeft ondervonden met de bezorging.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw huidige periode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door H.G. Stijntjes