Klacht: Geen korting gekregen met 4 kortingsbonnen

op 14 mei 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Mijn dochter van 23 kocht op 11mei een Angel refillable eau de parfum voor mijn moederdag.Voor zichzelf kocht ze de parfum Si.
Ze had een shoptegoed maar blijkbaar wilden jullie die niet van het bedrag aftrekken!!
Dus betaalt ze het volledige bedrag. Als ze buiten komt ziet ze dat er in haar zakje nog kortingsbonnen zitten zelfs ene speciaal voor moederdag die slechts geldig is tot en met 14 mei,20 procent.
Dit is er toch echt over!! Ze heeft in April in ici paris Roeselare een aankoop gedaan en die kortingsbon niet gekregen,dus jullie geven kortingsbonnen maar als klant kan je ze blijkbaar niet Gebruiken?
Ik vind dat ze er wel recht op geeft zeker op die 20 procent en op die 10 Euro shoptegoed dat ze ook niet gekregen heeft. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig? Ik sta zelf al 32 jaar in de verkoop en vind dit alles behalve klantvriendelijk.Ik was heel blij met mijn kados maar toen ze mij dit vertelde was mijn blijdschap meteen over.

Ik hoop echt dat jullie nu de verantwoordelijkheid gaan opnemen en haar het bedrag teruggeven waar ze recht op geeft en GEEN kortingsbon want daar ligt het hele Probleem!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine vandepoele