Klacht: Geen korting gekregen

op 27 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 02 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte mevrouw Moolenbroek,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 27 juli 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar NS op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U laat ons weten dat er te veel saldo is ingehouden toen u reisde op uw Studentenreisproduct. Ik heb geprobeerd u hierover telefonisch te spreken, zodat ik uw OV-chipkaartnummer kon opvragen en de reis voor u had kunnen controleren, maar ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Graag geef ik daarom u via deze weg de volgende informatie over dit product.

In de zomermaanden, te weten van 16 juli tot 16 augustus, gelden andere tarieven als u reist. Heeft u op 27 juli vóór negen uur in de ochtend ingecheckt, dan zal het voltarief berekend worden. Na negen uur heeft u wel recht op 40% korting. De productvoorwaarden van dit abonnement kunt u terugvinden op www.studentenreisproduct.nl.

Mocht er toch een te hoog bedrag in rekening gebracht zijn, zouden wij graag op de hoogte gebracht worden van uw OV-chipkaartnummer en uw IBAN. Dit kan u dan insturen in reactie op de e-mail die u via NS- Klantenservice ontvangt.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Astridvm95