Klacht: geen korting

op 04 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Op 2 juni 2021 deed ik een onlinebestelling via de UberEats-app bij Percy’s voor 22,50. In mijn account staat mijn Vividcard. Via mail kreeg ik diverse malen een kortingscode voor bij mijn eerste bestelling: er staat letterlijk: Voeg de promotiecode toe voordat je afrekent om je gratis maaltijd te claimen, promotiecode EATSNL2105. Algemne voorwaarden van toepassing: je dient de promotiecode in de app toe te passen alvorens de bestelling te voltooien. Ik klikte op bevestiging van mijn bestelling en op hetzelfde moment was het totale bedrag afgeschreven van mijn Vividcard, met andere woorden: ik kon die kortingscode niet meer toepassen en dat terwijl ik eigenlijk via iDeal wilde betalen. Ik heb helemaal geen toestemming verleend om de rekening van die Vividcard af te schrijven, laat staan voor het héle bedrag! Contact hierover gehad met Ahmed van de klantenservice, compleet met screenshot van de mail, maar ik krijg mijn korting niet terugbetaald.

Alsnog mij die korting verlenen en wel door een terugbetaling van die 20 euro.Tenslotte is óf die mail fout, óf hun app werkt verkeerd!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Catharina Peerdeman