Klacht: Geen koopzegelsbakjes zegels achteraf kunnen halen naar Corona virus

op 19 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hoi wij klanten van ah lopen nu heel veel koopzegels bakjes Zegels mis door Corona virus ik snap het heb er wel begrip voor maar ik vind wel dat we achteraf als het virus afgelopen is nog recht hebben op die koopzegels bakjes zegels die we nu missen door de maatregelen. Van ah . Wij vinden dat dat wel mogelijk moet wezen naar de Corona virus als je alle bonnen meeneemt . Van de afgelopen tijd . En ze dan als nog kunt ophalen . Ik zou fijn vinden als jullie dat wel voor elkaar krijgen dat is tevens de oplossing voor dit grote problemeem Mvg Robert .

Wanneer jullie voor elkaar krijgen dat koopzegels en bakjes zegels van zolang het Corona virus bezig is dat bonnen sparen dan toegestaan is zodat na de virus periode de koopzegels als nog gekocht kunnen worden en je als nog de bakjes zegels kunt krijgen van albertheijn zodra het virus afgelopen is van deze aankomende tijd door middel van bonnen sparen . En dat dat geapcepteerd word door de ah vestigingen . In Groningen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door King1990