Klacht: Geen koffers en 2 uur vertraging

op 26 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Hallo wij waren gister om 10 over 4 opgehaald in het hotel grand park lara en toen we op het vliegveld aankwamen stond er op de borden na paarminuten al dat er 2 uur vertraging was aan de balie om in te checken werd ook geen informatie gegeven zelfs op de boardingpas stond 18:45 terwijl we pas 10 over 9 gingen vliegen en op de heenreis vluchtnummer cai 020 kwamen we aan op vliegveld in turkije waren onze koffers niet mee in het vliegtuig en in een andervliegtuig van corendon geplaatst we hebben tot de volgende dag op onze koffers moeten wachten en met veel heen en weer bellen lopen me telefoonkosten ook hoog op dus vind het schandalig hoe ze met de reizigers om gaan

Groeten scott elshout

Zou wel passelijk zijn als hier een vergoeding voor gegeven word als jullie het nodig vinden voor bewijs ik heb ook foto's genomen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scottelshout