Klacht: Geen klantvriendelijkheid

op 20 mei 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik was in Osdorp en wilde wat afrekenen ik stond netjes te wachten bij de kassa maar er was niemand toen kwam er een medewerker aan lopen en een andere klant ook. De medewerkster zegt tegen die klant moet ik je helpen. De klant staat af te rekenen en er komt een tweede medewerker en die zegt tegen mij Kun je weg gaan want mevrouw wil afrekenen terwijl ik daar al een tijdje stond te wachten. Vervolgends ga ik nr buiten en wilde het pakketje terug te geven aan de mevrouw die buiten voor het kraampje stond. Dit meisje zegt wat is er ik zeg ja ik wordt niet geholpen en ik vind dit niet netjes ik sta te wachten en andere mensen worden eerder geholpen als ik zegt het tweede meisje wat binnensmonds en loopt te puffen. Het andere meisje zegt je kan ook hier betalen en dan binnen in pakken dus dan moest ik alsnog weer terug naar binnen om in te pakken. Ik heb aangegeven dat ik niets meer zou kopen bij een winkel die geen oog hebben voor mensen die aan het wachten zijn. Ik weet niet aan wat het ligt misschien omdat ik een hoofddoek draag of een pakketje van 14 euro had en het niet genoeg ‘winst’ voor hen was. Maar zo ga je niet om met mensen!

Daar mag het bedrijf mee komen. Ten eerste een excuus!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bya2200