Klacht: Geen klantvriendelijke bejegening

op 19 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag was ik langs geweest in een van uw filialen. Dat ging om het Kruidvat filiaal gelegen in het zuidplein. Bij aankomst van de winkel trof ik de volgende actie aan. Alle dove deodorants(keuze uit het gehele assortiment) voor €2,- per stuk. Omdat dit in algemene vorm is omschreven en waarvan geen uitzonderingen zijn benoemd(zie bijlage), ging ik ervanuit dat dit ook gold voor de dovedeodorant van 250ml. Dit ging om een enkele bus en niet om een multipack en indien deze van de actie uitgezonderd zou zijn, zou dit ook in de actievoorwaarden genoemd moeten worden, aangezien het hier ook deodorant betreft maar alleen van een ander formaat. Toen ik bij de kassa de kassiere hierop wees, riep zij een collega erbij die met harde en aanvallende toon mij erop wees dat het niet van toepassing was op multipacks, waarop ik haar er vervolgens op wees dat het enkel een groter formaat is en geen sprake is van een multipack. De definitie van een multipack impliceert dat het gaat om meerdere gebundelde deodorants waar hier geen sprake van was. Ze reageerde onbegripvol en erg aanvallend op mij en dat terwijl de overige mensen mij aanstaarden en dat vond ik erg beschamend, omdat ik enkel een juiste verklaring wilde en die niet heb ontvangen. En zelfs de onjuiste en onbevredigende verklaring die ik heb ontvangen, werd mij op een zodanige asociale toon verkondigd waardoor ik de bekwaamheid van desbetreffende personeelslid ernstig betwijfel. Het feit dat het eventueel om een misverstand zou gaan was voor mij niet in het geding, maar enkel de manier hoe ik werd toegesproken, dat terwijl ik op een kalme en beschaafde manier vroeg waarom de actie nu niet van toepassing was. Graag hoor ik uw mening hierover en u kunt in de bijlage de desbetreffende afbeelding zien.

Maryam

Excuses van desbetreffende personeelslid of compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maryamakk