Klacht: geen klantensertice, geen reactie

op 12 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Al bijna drie maanden geleden heb ik een led-dimmer en een led-lamp bij dit bedrijf besteld (èn betaald!). De producten zijn nooit geleverd en ik heb al vele malen geprobeerd via een klachtenformulier in contact te komen, maar China is dan wel héél ver weg. Je krijgt automatisch een oeverloze hoeveelheid mogelijke antwoorden op je vraag voorgeschoteld, maar contact krijg je niet en er wordt ook helemaal niets opgelost.
En vervolgens krijg je dan een aantaal keren het verzoek of je de ontvangst van de bestelling wilt bevestigen, terwijl je dus nooit iets hebt ontvangen.

gewoon, met de levering van wat ik heb betaald.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 07:15 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ammerlaanw