Klacht: geen klant meer van Tele 2

op 02 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 16 maart 2012 heb ik geen vaste telefoonaansluiting van Tele 2 meer. Doch elke maand krijg ik een rekening van €1,15 voor nummerweergave. Ik heb hier reeds 3x over gebeld en diverse keren met hun chat gesproken (dit haalt overigens niets uit). Bij het laatste gesprek hebben ze weer beloofd om het op te lossen. NIET DUS!!! vandaag weer een rekening ontvangen voor juni 2012.

Opzegging betekent: vaste lijn incl. nummerweergave.
Toch????

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Tele2

Heeft op 02 juli 2012 om 14:47 geantwoord

Vervelend dat er onduidelijkheid is over facturatie. Onder de opgegeven postcode en huisnummer zijn geen klantgegevens bekend. Omdat verdere gegevens zoals een klantnummer ontbreken is het voor ons helaas niet mogelijk om dit via klacht.nl uit te zoeken. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht rgremmee

5 jaren geleden - Geen oplossing geboden. Bij tele2 is bekend dat de facturatie van 0412648689 tnv CM v Engelen, Leygraafhof 121, 5345 SH te Oss (mijn moeder van 80jr) via mijn mailadres gaat. Vorige week WEER een factuur gekregen ad €1,15. Dit bedrag is WEER vanhaar rekening afgeschreven. Dus .....

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rgremmee