Klacht: Geen kerst door Trevvel

op 29 december 2019 over Trevvel in de categorie Taxibedrijven

Mijn schoonmoeder ligt met zeven gebroken ribben en zware COPD al een lange tijd in het ziekenhuis. Voor de kerst werd zij overgeplaatst naar een zorghotel. Mijn schoonvader heeft een aantal beroertes gehad en dus afhankelijk van vervoer op maat. Hij had al zijn ritten besteld bij Tr evvel om met de kerst samen te zijn. Helaas wordt mijn schoonmoeder net voor de kerst weer ziek en moet vanuit zorghotel terug naar ziekenhuis.
Mijn schoonvader heeft direct gebeld met Tr evvel om de ritten te wijzigen, maar hij was te laat aangezien de kerstplanning al klaar was. Dit was inderdaad vanuit Trevvel zo gecommuniceerd, maar dit was toch gewoon overmacht. Nee, geen uitzondering, geen klantvriendelijkheid, geen bereidheid om samen een oplossing te zoeken.
Kerst is toch een tijd van samenzijn en wat doen voor een ander, anderen gelukkig zien.
Nou, niet bij Trevvel. Mijn schoonvader kon de 1e kerstdag van zijn minimumpensioen een taxirit bestellen van 50 euro. 2e kerstdag is hij niet geweest.

Vergoeding van de taxikosten aan mijn schoonvader.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trevvel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trevvel nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Trevvel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trevvel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trevvel

Heeft op 03 april 2020 om 11:50 geantwoord

Goedendag,

Heel jammer te vernemen dat uw schoonvader tweede kerstdag niet met zijn vrouw heeft doorgebracht.

Het klopt inderdaad dat de planning bij Trevvel met de feestdagen ruim van te voren gemaakt wordt. Dit is omdat het niet alleen voor de klanten een hele leuke tijd is, maar natuurlijk ook voor de chauffeurs. Ook een heleboel chauffeurs willen met de feestdagen bij hun geliefden zijn. Velen zijn dan dus vrij. Om deze reden worden alle gereserveerde ritten ruim voor tijd gepland, en doorgegeven aan de chauffeurs die wel aanwezig zijn.

Zoals gecommuniceerd is naar uw schoonvader toe, kunnen wij de ritten dan ook niet meer wijzigen na de afgesproken dag waarop alle ritten doorgegeven moeten zijn voor de feestdagen. Enkel annuleringen kunnen worden doorgegeven.

Onze excuses voor het geleden ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Rotterdam1970