Klacht: Geen kastdeuren meer te bestellen.

op 18 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedendag,
In augustus 2007 kozen wij ervoor een nieuwe keuken te kopen bij Ikea. Ikea had precies onze maatvoering, te weten; kastjes plus deuren van 90 cm hoog en kastjes plus deuren van 70 cm hoog. De medewerkers van de keukenafdeling van Ikea vertelde ons dan ook dat wij 25 jaar garantie kregen en wij zelfs na 25 jaar nieuwe deur fronten konden kopen als wij uitgekeken zouden raken op onze huidige fronten.
Nu is er dus even ruim 10 jaar voorbij en wij willen graag nieuwe fronten voor onze kastjes. Dus wij naar Ikea maar wat blijkt? Onze kastmaten zijn niet meer leverbaar, Ikea is ongeveer twee jaar geleden overgestapt op andere maatvoeringen, te weten 60cm hoog óf 80 cm hoog! Helaas zijn er voor onze huidige kastjes dus geen nieuwe fronten meer te koop en zijn wij geheel genoodzaakt om alle kastjes te vernieuwen terwijl hier nog niets aan mankeert! Dat betekent ook nieuwe betegeling en alles wat het met zich mee brengt. Bij de klantenservice vertelde het meisje achter de balie na overleg met haar manager dat dit helaas niet anders is, dus……
Wij vinden dit wel een heel makkelijk antwoord, en vragen ons nu af of er dus geen oplossing is voor ons?
Ik hoop heel graag op een antwoord op onze vraag.
Alvast bedankt!

Wij zijn tevreden met een goede oplossing.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wildeman123