Klacht: geen kamers vrij

op 16 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

een maand geleden heb ik een hotelvoucher gekocht en ben diezelfde avond nog proberen te reserveren.
helaas was die zelfde avond alles al volgeboekt, en een maand later is alles nog steeds vol geboekt.
ongeveer 3 weken geleden heb ik met de klantenservice gebeld om opheldering hier over te vragen.
ik kreeg als antwoord dat dat er na verloop van tijd wel meer kamers tot beschikking zouden komen.
helaas tot op heden nog niks kunnen vinden wat ik zeer spijtig vind.
mijn vriend en ik wouden heel graag naar Ameland voor een weekendje, en uit ervaring weet ik dat fletcher hotel genoeg hotel kamers heeft en niet tot oktober vol zit.

wij zijn pas te vrede als er meer hotel kamers ter beschikking zouden komen in de hotels met name de hotels aan de zee kust.
want wij zijn al een maand aan het proberen om een kamer tot beschikking te krijgen op Ameland omdat wij er in juni heen willen in verband met werk.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zilvana