Klacht: geen kaartjes

op 18 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Minder dan 2 dagen voor het event heb ik de gekochte kaartjes nog niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de kaartjes morgen bezorgd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Theo,

We zijn blij om te horen dat het probleem is opgelost.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

Met vriendelijke groet,
viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ttielen69