Klacht: Geen Kaarten voor vrijdag 24 juni coldplay

op 22 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

op 27-11-15 3 kaarten besteld low tier .het bedrag bedraagt 512 euro en 12 cent .nu mag je verwachten dat je verzekerd ben van kaarten .want direct na dat het concert is uitverkocht bij ticket service .hebt ik ze besteld bij viagogo .
Jammer genoeg is dit niet waar vandaag kregen we het bericht dat de verkoper ze niet kon leveren .toch raar als je ze in november hebt besteld .woensdag 22 juni gebeld omdat ik ook nog een andere optie kreeg van viagogo .maar niet mee eens ging .hebt ik gebeld kreeg een Engels sprekende dame aan de telefoon.toch raar alles in het Nederlands , plots moet ik alle problemen oplossen in het Engels .ik hebt gezegd dat ik mijn geld terug wilt, ze zei binnen uur hebt u een mailtje dat daar in staat en het geld staat morgen op de credit card .je weet het antwoord al geen mailtje .nog 2 mailtjes de deur uit gedaan .ik ben erg teleurgesteld had me er zo op verheugd .het zou het alles eerste concert van coldplay zijn maar die zal ik waarschijnlijk op dvd zien .

Vandaag geld terug gehad ,ik krijg nu nog voucher van 150 euro .
Ik vindt het toch vreemd dat als je 27-11-15 kaarten besteld hebt dat je ze niet krijgt .en dan zeggen we gaan op zoek naar vervangbare .de hele site staat vol maar ze kunnen niks vinden .
Het is hun probleem dan ,dan moeten ze dat geld maar verhalen op de verkoper .het is erg jammer dat ik het concert miste .en dat ik 2 andere mensen moest teleurstellen .ik hoop dat diegene die het zelfde mee gemaakt hebben ook hun geld terug krijgen .

27-6-16 mail gehad kon nog even duren met die voucher .
Het wordt allemaal erg lachwekkend eerst zeggen 48 uur en nu duurt het langer .ik hebt gevraagd om dan maar 150 euro over te maken .omdat ze een dag naar het concert dat wel kunnen .
Dit zijn al 2 beloftes die zie niet waar maken na de beloofde afspraken. Kaartjes en voucher .
Het is al een week verder 3-7-16.
3 mailtjes verder .geen antwoorden meer terug .dus denk dat we kunnen fluiten naar de voucher .
De voucher is binnen dus alles opgelost

Mvg

Michel-Irene

Is gedeeltelijk opgelost . geld terug gehad .krijg nog een voucher van 150 euro .

. Also, an extra €150 voucher will be sent to you in the next 48 hours. Deze is nog niet bezorgt per mail .dus weer een belofte die ze niet na komen .dit staat in mail bevestigd .

De voucher is binnen dus alles is geregeld

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peppie41