Klacht: geen juiste kleur

op 04 februari 2018 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft goudblond haar en heeft Colorista Paint Rose/Blond Permanent gekocht bij Etos gekocht. Ze heeft dit door een thuiskapster voor 15,- in haar, haar laten doen. Al wat er gebeurde, het is niet Rose. Het is eerder wat blonder geworden. Dit is voor haar studentenportomonee een flinke tegenvaller. Kunt u iets voor ons betekenen? Dit is een foto, na de behandeling welke een half uur erin gezeten heeft

Gewenste Oplossing:

IIg de kosten van de verf en de kapperkosten graag retour. En een verf die wel goed pakt toegestuurd krijgen zou het compleet maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Petra1619