Klacht: Geen internet verbinding

op 19 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3 WEKEN geen internet verbinding. Via KON monteur vernomen dat Tele2 zelf een cap/stop op m’n lijn. heeft gezet. Er is geen betalingsachterstand. Sinds maandag jl contact met klantenservice , nog steeds geen oplossing en nog steeds heen internetverbinding,

Wie dringt door tot Tele2? Mij nemen ze niet serieus helaas. 9

Gewenste Oplossing:

Werkende internet verbinding. Compensatie kosten en vergoeding

Ps ik wet niet wanneer m'n contract is ingegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolande46