Klacht: geen internet, tv, telefoon

op 27 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf zaterdag 22 juli geen internet tv telefoon. Ik heb verschillende keren met 0800-0092 gebeld ( ik heb bewijs) maar verbinding werd telkens na 4x overgaan verbroken. Maandag eerst een nieuwe kabel geprobeerd maar ook dit hielp ie. Om 10.30 uur met klantenservice gebeld. Samen met deze persoon box gereset alles geprobeerd maar niks hielp. Daar moet dus te technische afdeling voor aan de pas komen. U wordt binnen 1 dag teruggebeld. Nu donderdag nog niets gehoord. Wij natuurlijk zelf wel elke dag gebeld, maar steeds hetzelfde uw ticket staat nog open is in behandeling u wordt zo snel mogelijk teruggebeld. Waarom kan dit niet sneller? We gaan zo dus een tweede weekend in zonder internet en tv telefoon.

was eerst vodafone thuis is overgenomen T-mobile thuis

Goed werkende box/router

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hutlie

2 maanden geleden - VANAF zaterdag 22 juli geen diensten. Dit maandag 24/7 doorgegeven. We zouden dinsdag gebeld worden..bleef stil. Wij zelf bellen maar technische dienst van #Tmobile is erg druk. We hebben elke dag gebeld er werd zelf gevraagd waarom we elke dag bellen.we nemen wel contact met u op zodra we meer weten. Gisteren weer gebeld...u wordt morgen terug gebeld.. niks.. ik net weer een telefoontje eraan gepleegd. Kreeg ik te horen dat melding storing pas gisteren is doorgestuurd naar hun technische afdeling. Woest was ik en ik eiste nu doorverbonden te worden met die dienst. Na 30 minuten wachten wordt de verbinding zomaar verbroken.. zucht..

Alle klachten die gemeld zijn door hutlie