Klacht: Geen internet, slecht tv signaal

op 03 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Internet laatste maand bijna iedere dag wel 1 keer uitgevallen,vandaag 4 keer en zit nu nog steeds zonder signaal en tot overmaat van ramp begint tv signaal ook slecht te worden( wat trouwens ook niet de eerste keer is) bellen met caiway levert alleen een nieuwe splitter op. De zoveelste! En je zou denken dat een monteur iets zou kunnen uithalen maar daar zijn er de laaste jaren ook al meerdere bij me langs geweest. En o wee als ik 1 keer te laat betaal. Heb je gelijk problemen. Maar een provider met z’on kansloos internet zou je niet eens moeten betalen!

Als ik overstap op een andere provider! Mocht dat upberhaupt gaan want laatste keer dat ik dat wou kon ik alleen maar caiway kiezen. Hoezo monopolie positie die uitgebuit wordt! Dictorial bewind en slechte levering

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 04 mei 2016 om 09:03 geantwoord

Geachte heer Tenten,

Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de diensten. Dit is niet de bedoeling. De laatste storingsmelding die wij gemaakt hebben waarbij een monteursbezoek geweest is was op 02-04-2015. Bij deze afspraken zijn wat aanpassingen gedaan in de wijkkast waarna het signaal weer in orde was. Op 1 september 2016 hebben wij u een nieuwe splitter verstuurd en gisteren op 03-05-2016 om 16.26 uur heeft u wederom contact gezocht met ons waarna u wederom een nieuwe splitter verstuurd is. Op dit moment is het signaal in orde. Geen foutmeldingen en geen bijzonderheden te zien. Dit betekent dat er geen storing is in het netwerk op dit moment.

Daarnaast willen wij u melden dat wij geen monopolie positie hebben. Er zijn meerdere providers actief op het glasvezelnetwerk en op COAX is er altijd maar 1 provider actief in heel Nederland.

Wij willen u vragen te testen met de nieuwe splitter die aan u verstuurd is.

Jan
Caiway Webcare Team

Heeft op 13 juni 2016 om 16:08 geantwoord

Geen splitter ontvangen! Laatste dagen 5 minuten online kunnen zijn via jullie netwerk! Alweer 80 keer mn modem gereset! Is dit de oorzaak? Een modem die het niet aankan? Begint nou erg vervelend te worden! Gisteren TV signaal ook nog eens slecht! Ik vraag me af waar ik eigenlijk voor betaal! Nu al zovaak gebeld! Wat MIJ ook nog eens geld kost! Laatste gesprek was 19Min en dat is nog maar 1 keer dat ik heb gebeld.

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Beste Rob, Vervelend dat u opnieuw een storing ervaart! Ik zie dat het modem op dit moment offline is. Ik zie dat er nog geen storingsmelding is aangemaakt. Uiteraard willen ook wij deze storing graag voor u verhelpen, ik wil u vragen om telefonisch contact op te nemen met het telefoonnummer 088-2249111 zodat wij alsnog een storingsmelding voor u aan kunnen maken en deze storing voor u kunnen verhelpen. Wij kunnen na het oplossen van de storing met u kijken hoe wij u tegemoet kunnen komen. Het nummer dat u belt is helaas niet kosteloos, wel proberen wij de kosten beperkt te houden door dit nummer onder het lokale tarief te laten vallen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Tenten