Klacht: Geen internet in het buitenland

op 28 maart 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Augustus 2016 zijn wij overgestapt met sim only van Tele2 naar simpel. Meteen al stelden wij in augustus vast dat internet in het buitenland niet mogelijk was. Na terugkomst in Nederland de klantenservice van simpel gebeld. Een mail met instellingen is toegezegd en gestuurd. In oktober in het buitenland weer geen internet en de instellingen gecontroleerd en verschillende aanbevolen providers ingesteld zoals geadviseerd zonder resultaat. Na terugkomst weer de klantenservice gebeld en deze gaven nieuw advies over de instellingen. In februari in Spanje en je raadt het al geen internet en weer zonder resultaat. Klantenservice adviseerde de volgende keer te bellen uit het buitenland omdat ze dan de instellingen konden nalopen en corrigeren. Medio maart in Duitsland en ja hoor geen internet. G
Terplaatse gebeld met klantenservice die de instellingen doorgelopen had en een mail met verdere instructies zou sturen. De mail heb ik nooit ontvangen en bij terugkomst simpel gebeld. In de niet ontvangen mail zou staan dat ik 3 pogingen moest doen, de tijd moest noteren en kon de technische dienst de zaak in handen nemen.
Nu bijna 8 maanden na ingang van mijn abonnement heb ik nog steeds geen internet in het buitenland en voel mij aan het lijntje gehouden door steeds weer andere en nieuwe eisen te stellen als ik weer in het buitenland ben alsof ik dit dagelijks doe.

Simpel lost de internetproblemen binnen een redelijke termijn (3 max 4 weken) definitief op. Mocht simpel hier niet in slagen, dat zij het lopende contract open breken en mij de mogelijkheid geven een andere provider te zoeken om daar een nieuw contract af te sluiten met nummer behoud

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

4 maanden geleden - Beste Quit, Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan, dat u problemen ervaart met het gebruik van internet in het buitenland. Aan de hand van uw klantgegevens die u heeft achtergelaten bij het plaatsen van het bericht, heb ik de vrijheid genomen om u een e-mail te sturen. Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft ontvangen, bij deze sluit ik dan ook uw klacht. Met vriendelijke groet, Jennifer Simpel

Reactie van de melder van de klacht Quit

4 maanden geleden - De klacht is zeker niet gesloten. Zo makkelijk gaat dit niet. Wat u mij gestuurd heeft is niets meer of minder wat u mij eerder stuurde en waar ik u al over geinformeerd heb. De zelfde aktie weer opstarten is geen oplossing. Ok verwacht een echte oplossing

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 28 maart 2017 om 14:25 geantwoord

Beste Quit,

Hartelijk dank voor uw reactie.

U geeft aan, dat u niet tevreden bent met de informatie die u heeft ontvangen in de gestuurde e-mail.

Ik heb u zojuist telefonisch te woord gestaan, om één en ander te verduidelijken.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jennifer

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Quit