Klacht: geen internet en vaste telefoonverbinding

op 20 september 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

M.i.v. 15 sept 2017 zou ik internet en telefoonverbinding hebben. Na iedere dag bellen en mailen met mobiele telefoon heb ik nog steeds geen internet. Telkens weer krijg ik te horen dat ze kpn inschakelen. Heb nu een mail (via mobiele telefoon) verstuurd dat ik m’n contract m.i.v vandaag (20 sept 2017) wil beeindigen. Hun telefonische reactie (ook via mobieltje) dat ik voor het hele jaar moet betalen op de dag dat internet in de lucht is.

Vindt dit alles heel teleurstellend en schandalig.

Als ik niet over 1 jaar alle kosten hoef te betalen over de diensten die ik niet geleverd krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 26 september 2017 om 10:14 geantwoord

Beste mevrouw Verschuren,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent.

Uit onze gegevens blijkt dat wij enkele malen uw diensten hebben gecontroleerd op afstand. Uit deze controles bleek dat uw diensten zouden moeten werken. Uiteraard waren wij bereid om dit nader voor u te onderzoeken, helaas heeft u besloten om het alles-in-1-contract op te zeggen.

Het klopt dat wij de resterende maandbedragen in rekening zullen brengen op uw laatste factuur, dit omdat wij niet de mogelijkheid hebben gekregen om een onderzoek te starten en op deze manier de problemen konden oplossen.

NLE Klachtafhandeling

Heeft op 26 september 2017 om 10:18 geantwoord

Ik ga onder protest acoord.
Wat er in de geboden oplossing gesuggereerd wordt dat ik niet meewerk aan een oplossing klopt niet. Als je een week lang en iedere dag van het kastje naar de muur gestuurd wordt vindt ik dit niet oplossingsgericht.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Verschuren