Klacht: geen internet en telefoon

op 07 juli 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 3 juli aan het bellen geweest do. heeft de monteur een nieuwe modem geplaatst en heeft gezegd dat de telefoon vanaf 12.00 uur weer gebeld kan worden. ?? Vrijdag gebeld en ten eerste heeft de medewerker Asyn? 20 min in de wacht laten staan, toen weer opnieuw gebeld weer n ander medewerker en die vertelde mij dat het binnen 30 min geregeld zou zijn. De vergoeding van de telefoon kosten daar wordt niet over gesproken. Schande dat dit in deze tijd nog voorkomt.

Gewenste Oplossing:

als gisteren alles opgelost was geweest. Dan zijn waren we tevreden geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 10 juli 2017 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 89516325