Klacht: Geen internet, dure klantenservice die je niet helpt, geen assistentie via e-mail…

op 20 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben net overgestapt van Hi naar Tele2 maar wat heb ik een spijt… Sindsdien doet internet het niet en wat ik ook probeer ik krijg niemand van Tele2 aan de telefoon van de klantenservice. Nog duur ook om te bellen: 10 ct. per minuut en je wordt minimaal 5 min. zoet gehouden met keuzemenu’s waar je in verdwaalt.
Via de website geprobeerd met zo’n “robot” en dat is zinloos, kom je geen stap mee verder. E-mail sturen en dan krijg je als reactie terug dat je maar de klantenservice moet bellen.
Vreselijk! Kan ik nog van dit contact (2 jaar!) af????

Ik wil gewoon dat ik kan bellen/sms-en/internetten met mijn abonnenment zoals afgesproken. Als dat niet kan wil ik er van af wegens wanprestatie.
En als er iets mis ik wil ik gewoon kunnen bellen. Of e-mailen. Of wat dan ook, maar dat er dan een klantenservice is die je van dienst is.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:53 geantwoord

Wij betreuren het dat de diensten niet naar tevredenheid werken. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AnonymaNL