Klacht: Geen internet

op 17 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb 27-9-2017 tele2 internet abbonement aangevraagd… deze zou per 27-11-2017 ingaan en ook per deze datum werken. Ik heb op de dag van vandaag nog steeds geen internet.
Ik heb klantenservice aantal malen gebeld en elke keer zeggen ze dat ik paar dagen moet wachten, dan zou het internet gaan werken. Ik heb inmiddels een ander abbonement aangevraagd van kpn. Deze wordt 3 januari geactiveerd. Ik heb de laatste keer dat ik tele2 heb gesproken gezegd dat ik geen gebruik wil meer maken van hun diensten omdat ik het gevoel heb dat ik voor de gek word gehouden. Volgens hun mag ik mijn abbonement niet opzeggen tenzij ik het volledige jaarcontract afkoop. Dit is voor mij te gek voor woorden. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb zo een spijt dat ik contract heb afgesloten met tele2.
Gr N. Eldemardesh

Als mijn contract per direct wordt beeindigd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nasser61