Klacht: Geen internet

op 29 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb op 18 mei 2017 aangemeld voor Nle met een gewenste leverdatum van 29 juni! Gebruik gemaakt van de overstap service. Op 29 juni is mijn oude internet abonnement opgezegd door NLEX maar ik heb geen pakket ontvangen of zelfs maar een leveringsdatum. Eindsaldo ik zit zonder internet en nlex kan mij geen exacte leveringsdatum melden! Dus geen idee hoe lang het nog duurt!
Klantenservice niet normaal bereikbaar want alles is digitaal, maar gezien het feit dat ik geen internet thuis heb moet ik alles via mijn mini telefoonscherm doen, geen reactie via whatsapp twitter verwijst naar whatsapp en chat dame zegt we houden je op de hoogte!

Wanneer ik per direct weet wanneer ik internet heb!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 maanden geleden - Beste mevrouw Ahsaini, Wij begrijpen dat dit een erg vervelende situatie is, wij doen dan ook ons uiterste best om het zo snel mogelijk voor u op te lossen. Wij houden uw aanmelding in de gaten en hopen u zo spoedig mogelijk van meer informatie te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Bericht van NLE

3 maanden geleden - Beste mevrouw Ahsaini, Uit onze gegevens blijkt dan uw aansluiting volledig is opgeleverd op 12 juli 2017. Het lijkt er op dat u op dit moment het pakket nog niet heeft geïnstalleerd, maar u kunt ermee aan de slag! Op 4 juli 2017 ontving u van ons een e-mail waarin het abonnementsnummer en de pincode staan die u nodig heeft bij het installeren van Interactieve Tv. We horen graag van u of de installatie is gelukt! Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 21 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Beste mevrouw Ahsaini,

Zoals bevestigd op 14 juli 2017 is uw lijn sinds 12 juli 2017 actief. Uit onze gegevens blijkt dat u het alles-in-1-pakket helaas nog niet heeft geïnstalleerd.

Mocht dit niet lukken, horen wij het uiteraard graag. Onze Klantenservice staat voor u klaar!

Omdat wij geen enkele reactie van u hebben mogen ontvangen, gaan wij echter wel over tot het sluiten van uw klacht.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Chahira