Klacht: Geen interactieve tv, geen internet vanaf het begin constant storingen

op 02 juni 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Sinds februari klant bij Delta, en vanaf het begin constant problemen.
Geen interactieve tv, geen internet, elke 2de dag storingen!!!
Monteur al geweest, voor 1 week was het probleem opgelost. Daarna alles opnieuw. Elke 2de dag soms 2x per dag bel ik naar klantenservice om te vragen wanneer wordt het probleem opgelost, maar dat weten ze niet.
Het is vandaag al 4de week dat ze proberen een nieuwe afspraak inplannen, maar dat lukt ook niet!!! Elke keer is er iets met hun systeem of storing. Wat is er zo grote probleem om in agenda te kijken, adres intoetsen en klaar is afspraak ????
Wel maandelijkse kosten kunnen ze heel goed en snel zonder storing van rekening afhalen.
Wij hebben zo spijt dat wij zijn bij Delta overgestapt. Gelukkig door onze geval mensen van onze omgeving weten al waar ze zeker niet moeten gaan .

Ik hoop dat dit al gauw wordt opgelost.
De oplossing
Dat alles wordt eindelijk opgelost, graag gecompenseerd worden voor maanden wanneer wij geen internet hadden en tv niet fatsoenlijk kunnen kijken, eindelijk afspraak plannen met monteur van Delta zelf. OF beëindigen contract omdat wij betalen voor iets wat wij niet hebben en Delta komt afspraken niet na.

nooit geweest tot nu toe

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 07 juli 2021 om 14:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit ons systeem blijkt dat het probleem is opgelost na de monteursbezoek. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u langere tijd heeft moeten wachten op een afspraak. Voor het ongemak dat u heeft ervaren hebben wij een credit verwerkt in ons systeem. Dit bedrag zal op de eerst volgende factuur in mindering gebracht worden.
Mocht u weer problemen ervaren kunt u contact met ons opnemen via onze online kanalen of telefonisch.

Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Elizabeth B.