Klacht: Geen inlevingsvermogen, slechte oplossing

op 16 mei 2020 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij kregen de kaart twv €100 van m’n zusje. Kort daarna is ze op 26 jarige leeftijd verongelukt tijdens haar vakantie in Griekenland. Dit was en is een enorme klap voor ons. Ik heb de kaart bijna een jaar niet aangeraakt omdat het toch wat beladen was. Toen zag ik pas dat hij een jaar geldig was en ik dus te laat was. Meteen gemaild.

Standaard mailtje terug. Vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de kaart.

Oplossing kortingskaart waarmee je in bepaalde restaurants 25% korting krijgt. Gekeken op de site. In allerlei omliggende plaatsen totaal niet in te leveren. Ik woon in het oosten.

Teruggemaild dat ik hier niets aan heb en dat als een sterfgeval al niet onder de coulance regeling valt, ik me afvraag wat er dan wel onder valt. Ook gezegd dat ik helemaal niets aan deze kortingskaart heb. Niets terug gehoord. Nogmaals gemaild dat ik graag een andere oplossing wil. Nog steeds niets gehoord….

Diner cadeaubon wordt verlengd of is in ieder geval nog €50 (de helft dus) nog waard.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerdiPK