Klacht: geen informatie over overstappen vlucht moskou

op 14 juli 2017 over Overige reisorganisaties in de categorie Reizen Algemeen

We boekten in februari bij SOVJET reizen een reis naar Moskou en terug via st Petersburg
Op de site stond alleen vertrek Amsterdam of Düsseldorf
Je verwacht dan voor een tijdsduur van 3,5 uur natuurlijk een directe vlucht. Toen we het reisplan gisteren kregen bleek dat we eerst naar Warschau moesten vliegen en 2,5 uur later naar Moskou; terug hetzelfde eerst naar Frankfurt en dan door naar Amsterdam.
Bij een andere aanbieder BOLSJOJ reizen stond wel netjes de vertrek en aankomst tijd vermeld en dus een rechtstreekse vlucht.
Kunnen reisorganisaties dit zo maar maken of moeten ze klanten vooraf informeren over dergelijke zaken?

Ik heb al een forse dialoog gevoerd met SOVJET reizen en zelfs aangeboden het prijsverschil te betalen maar de reis start al op 25 juli en men wil niets meer wijzigen. Dus tevreden zullen we niet meer worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige reisorganisaties

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige reisorganisaties nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joop 46