Klacht: Geen informatie over bezorging

op 21 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot driemaal toe, heb ik spullen gekocht en betaald, die door UPS bezorgd zouden worden. Een horloge uit Korea, een jas uit Frankrijk, en autoonderdelen uit duitsland.
De spullen kwamen niet. Uiteindelijk bleek, dat er wel gepoogd is iets te bezorgen, maar dat daar geen enkele mededeling over is achtergelaten.
Hoe moet je weten dat het pakket is aangekomen? Alleen door een tracking record aan te vragen.
Het is voor mij ONACCEPTABEL, dat een bezorger van UPS , als hij geweest is, daar geen bericht van achterlaat. Meerdere malen is dat zo gegaan. Regio het Gooi. Cihauffeurs

Als UPS een veel zorgvuldigere manier van werken kan laten zien. Het computerprogramma is leuk, maar van geen waarde als het personeel de regels niet naleeft.
UPS bezorging? Waardeloos.
Paul Witmer
Huizen
Nederland

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

11 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Daar in vrijwel alle gevallen de Waybill wordt aangemaakt door de verzender zijn zij degene die u van het trackingnummer op de hoogte moeten stellen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:00 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Paul witmer