Klacht: GEEN INFO

op 05 juli 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

k heb een reis geboekt naar milaan van 25/6 tot 29/6 in hotel II Castelletto, ik had ook een auto gehuurd in het pakket.
Toen we op 25/6 aankwamen op de luchthaven van Milaan en de auto gingen halen, kregen wij deze niet mee omdat we geen creditcard bij ons hadden.
Na aandringen en dat ik de nummer en de code van mijn kaart zou geven of de garantie cash wilde betalen en nog verschillende voorstellen, gingen ze met niets akkoord want de creditcard moest daar fysiek aanwezig zijn.
Ik heb deze auto via Expedia gehuurd in het reispakket en ook betaald met de creditcard.
Ik heb verschillende keren gebeld naar de klantendienst voor info hieromtrent maar niemand heeft vermeld dat je de creditcard moet bij u hebben, ik heb ook de bevestigingsmail gelezen en daar staat het ook nergens vermeld.
Ik heb heel mijn reis bussen en metro’s en taxi’s moeten nemen aangezien de hotel buiten de stad was.
Het heeft mij enorm veel moeite en veel geld gekost ( de taxi’s zijn in Italië enorm duur).
We konden s’avonds ook niet weg aangezien maar tot een bepaalde tijd een bus was en de taxi’s waren na 22:00 uur onbetaalbaar.

Ik boek mijn rijzen altijd via e-bookers en heb nooit problemen gehad maar sinds het expedia is geworden heb ik al verschillende ongemakken gehad op reis.

Met Vriendelijke groeten
Silvan Begtas

Genoeg informatie over de reis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SilBeg