Klacht: Geen IkeaFamily kaart ontvangen

op 22 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijdje geleden een kaart aangevraagd. De medewerker zei dat hij het op zou sturen en dat is nog steeds niet gedaan. Ik kan me niet inloggen want ik heb de gegevens niet en ik kan me niet registreren omdat de email-adres al gebruikt is. Bij deze vraag ik jullie vriendelijk een kaart op te sturen naar: karamram.hassan@yahoo.com of naar mijn adres: Antwerpen Linkeroever 2050 Urbain Reniersstraat 6 bus 33
Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de kaart ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carima1951