Klacht: geen idee voor wat de korting is gebeurd

op 03 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste er is 99euro op 5-10-16 van mijn rekening gegaan.
Ik zou graag weten waar deze naartoe is gegaan en hier een factuur eventueel van ontvangen als deze terecht hiervan is afgegaan.

mandaat red: 1714749709993057
GESTORT OP: NL48ZZZ342764500000
SCHULDEISER: ADYEN CLIENT MANAGEMENT FOUNDATION

Gewenste Oplossing:

Bij terugbetaling of factuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tanghe,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

De betaling gaat naar Dropbox, met verwijzingsnummer 53380566. Voor een factuur of meer informatie over de betaling, raad ik je aan contact op te nemen met Dropbox, aangezien alleen zij de facturen voor hun producten kunnen versturen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Cocktail crush