Klacht: geen idee voor wat de korting is gebeurd

op 03 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste er is 99euro op 5-10-16 van mijn rekening gegaan.
Ik zou graag weten waar deze naartoe is gegaan en hier een factuur eventueel van ontvangen als deze terecht hiervan is afgegaan.

mandaat red: 1714749709993057
GESTORT OP: NL48ZZZ342764500000
SCHULDEISER: ADYEN CLIENT MANAGEMENT FOUNDATION

Bij terugbetaling of factuur

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:37 geantwoord

Geachte heer Tanghe,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling gaat naar Dropbox, met verwijzingsnummer 53380566. Voor een factuur of meer informatie over de betaling, raad ik je aan contact op te nemen met Dropbox, aangezien alleen zij de facturen voor hun producten kunnen versturen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Cocktail crush