Klacht: geen ideal optie

op 17 juli 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vraag omtrent betaling opties. Zoals ik al eerder aangaf, lukte het mij niet om met iDeal te betalen, waardoor ik een bedrag (58) over moest maken en nog steeds artikelen zijn niet gezonden. Blijkt dat ik minstens 9 dagen moet wachten! Nu weer geprobeerd een bestelling van 200e te plaatsen en alsnog is alleen vooruitbetaling mogelijk. Contact opgenomen met service, geen oplossing en geen antwoord hierop, alleen het gebruik kunnen maken van de bestaande betaalopties?!

Wat is de reden dat ik met iDeal niet kan betalen? Ik vind dit heel raar en storend.

Ik wens een oplossing hiervoor en duidelijk uitleg.
Indien niet, is dit mijn laatste koop geweest.

Gewenste Oplossing:

ideal optie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anton832