Klacht: Geen Hypotheek door onbuigzaam stug gedrag tele2

op 04 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een abonnement bij Tele2 met een toestel afkoop. Deze willen wij afkopen. Tele2 werkt hier aan mee maar het kost maar liefst 6 weken om dit te regelen. Het geld staat al op rekening van Tele2 maar er wordt geen bevestiging gestuurd. Helpdeskmedewerkers doen niet om ons te helpen. Toezeggingen worden niet nagekomen. Samengevat, het interesseert ze niets dat wij straks om een pietluttig bedrag van 370 euro geen huis kunnen kopen en dakloos zijn. Wij willen zo spoedig mogelijk een bericht van Tele2 dat de ‘lening’ in zijn volledigheid is voldaan en het krediet wordt opgezegd bij het BKR. Waarom is dit zo moeilijk?

Gewenste Oplossing:

Een bericht waarin wordt bevestigd dat wij het volle bedrag hebben overgemaakt en dat het krediet ZSM wordt afgemeld bij het BKR

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Justy123