Klacht: Geen hulp

op 12 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte Ns,

Hierbij wil ik een klacht indienen mbt behulpzaamheid.
Mijn zus en moeder hebben heerlijke dagen gehad in Engeland, totdat ze terug kwamen in Nederland en met de trein terug wilde van Schiphol naar Apeldoorn. Mijn zus vroeg aan een van de vele conducteurs die op dat moment op het perron stonden of een van hen even wilde helpen met het instappen (1e klas) van onze moeder (84 jaar). Helaas was dit teveel gevraagd. Tot overmaat van ramp is onze moeder dan ook gevallen bij het instappen. Gelukkig was er een vriendelijke mede reiziger die mijn moeder heeft kunnen optillen en haar op haar plek kunnen krijgen. Er moet mij dan ook van het hart dat dit schandalig is.

Als er door de NS contact met mijn moeder wordt opgenomen om de oprechte excusses wordt aangeboden. En dat het in de toekomst gewoon de normaalste zaak ter wereld is dat iemand geholpen wordt als daar even om gevraagd wordt. Het zal nl maar je eigen vader of moeder zijn die daar ligt op de trede van de trein.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Oonk