Klacht: Geen hulp

op 11 juli 2016 over huurbegeleiding.nl in de categorie Algemeen

Ik ben ingeschreven bij huurbegeleiding. Ze stuurden zomaar mailtjes dat ik moest betalen en sturen snel herinneringen en aanmaningen. Ze helpen totaal niet met een woning vinden en de klantenservice heeft nergens een antwoord op. Ik heb ze al een paar keer geprobeerd te bellen om op te zeggen, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Ook kan ik niet meer op hun site.

Ik wil mijn geld terug en niet meer lastiggevallen worden door huurbegeleiding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar huurbegeleiding.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door huurbegeleiding.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat huurbegeleiding.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

huurbegeleiding.nl

Heeft op 12 juli 2016 om 16:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben sinds de overdracht van ons bedrijf alle lopende dossiers van Huurbegeleiding.nl per direct gesloten. Hiermee is tevens de betalingsverlichting komen te vervallen. U hoeft derhalve geen betaling(en) meer te verrichten voor de overeenkomst en diensten die u heeft afgenomen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voormalige klantenservice Huurbegeleiding.nl

Heeft op 14 juli 2016 om 20:48 geantwoord

En het geld dat ik al die maanden heb betaald en zou terugkrijgen als er niks gevonden was voor me? Krijg ik dat ook nog terug?

Alle klachten die gemeld zijn door Joyp