Klacht: Geen gratis nalevering bij manco

op 03 juni 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb bij Leen Bakker filiaal Gouda een ledikant gekocht en aldaar alles meteen betaald d.d. 17-05-2012. Op 23 mei zou alles afgeleverd worden. Mijn vrouw, sinds 2004 woonachtig in Nederland en dus nog niet alles 100% begrijpt, heeft voor ontvangst getekend nadat alles in de gang was afgeleverd. Bij thuiskomst heb ik het e.e.a. naar boven gebracht en de volgende avond hebben wij het ledikant in elkaar gezet. Daar bleek het nachtkastje te ontbreken. Ik heb toen gebeld met Leen Bakker en die verwees mij door naar de klantenservice van Leen Bakker op 0900-5336225. Die moest ik later terugbellen omdat extra@home toen gesloten was. Op 29 mei gebeld en het nachtkastje was ook niet in het depot, kortom zoekgeraakt.
Conclusie: Leen Bakker wil niets doen omdat er voor ontvangst getekend is en wij, die wel voor het nachtkastje hebben betaald maar niet hebben gekregen, moeten een nieuwe kopen. Dit vind ik zo onrechtvaardig, ik koop voor € 520.47
een ledikant maar een goede service is hier niet bij.
Je mag toch niet verwachten van mijn vrouw dat zij kan zien op de bon voor ontvangst hoeveel pakketten (lees: collie) zij moeten ontvangen. Mijn vrouw moest ook meteen tekenen voor ontvangst nadat alles in de gang werd gezet. Mijn vrouw heeft dan ook getekend op basis van goed vertrouwen.
Dit vind ik geen service naar de klant toe.

Ik ben tevreden als er een nachtkastje gratis wordt nageleverd of door mij bij filiaal Gouda kan worden afgehaald. Ook een tegoedbon t.w.v. het nachtkastje wil ik uiteraard accepteren. Tevens wil ik erop wijzen dat de vervoerder er 100% van overtuigd moet zijn dat alles is afgeleverd, eventueel samen met de ontvanger de controle uitoefenen.

Alle klachten die gemeld zijn door JanTeleur