Klacht: geen gratis dierendagtas voor vaste klant

op 30 september 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:36 geantwoord

We hebben de klant laten weten dat onze Dierendagactie zo succesvol was, dat alle pakketten binnen no-time op waren. Een aantal winkel heeft nog wat alternatieve pakketjes samengesteld, maar met een lagere waarde dan wij hebben beloofd (€ 25,00). We begrijpen de teleurstelling en nemen alle feedback dan ook mee voor een volgende actie.

Bericht van Pets Place

4 maanden geleden - Beste Els, Bedankt voor je bericht. Onze dierendagactie van afgelopen zaterdag was een enorm succes. Hierdoor waren in veel van onze winkels de Dierendagpakketten binnen no-time op. We vinden het heel vervelend dat je door dit succes dit pakket bent misgelopen en nemen je feedback zeker mee bij een volgende actie om teleurstelling te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak en mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:57 geantwoord

Ik krijg niet te horen waar ik dat pakketje op kan halen

Alle klachten die gemeld zijn door els de nijs