Klacht: Geen GPS en of ondersteuning

op 12 mei 2020 over MIO in de categorie Producten

Ik was in het bezit van een goed werkende fietscomputer Mio 315 HC. Toen ik deze aan mijn computer hing ging de bijbehorende software mijn apparaatje updaten. Hierna werkte mijn navigatie niet meer. Na lang contact te hebben gehad bleek het dat de nieuwe software niet geschikt is voor mijn ‘oude’ machine. Dit had ik op de website moeten opzoeken van Mio. Echter stond hier dat de software wel zou moeten werken met mijn machine. 5.0.9.

Mio weigert echter om mij de oudere software te geven die wel met mijn machine zou moeten werken. Ik vind het bijzonder vreemd dat wanneer ik software download van de uitgever van het navigatie systeem, de machine plotseling stopt met werken. Ook ben ik zeer on tevreden dat ze op geen enkele manier mij de oude software of een oude back up willen opsturen waarmee het machientje weer zou werken. Enorm vreemd en enorm boos hier om.

Als ze mij de correcte software opsturen die stemt met mijn machine.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MIO

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MIO nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ddklerk