Klacht: geen goor mijn aanchifte pl1561-2013218172-1

op 02 augustus 2016 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Besten mw. mijn heer

ik heb 13-11-2013 aangifte gedan bij politie bureau in Rijswijk vanaf aangifte heb ik totaal 45 x gebel Elek keer vertelsels dat Toeareg gebeld zo voorden ik hoort niets ging ik weer bellen afgelopen wek heb ik veer gebel mij voord vertel dat doses gesloten zijn

dus mijn aangeeft helemaal niet in behandeling

ik begrippen niet als zo is waarom hebbes mij niet verteld ik blijf bellen plus ik ben mijn zaak kwijt tussen tij mij en mijn personele voorden bedreigd

afgelopen mandag de gene heb mij wier lopen bedreigen mij veerde vertel da hij hogen mensen kende bij de politie daarom mij aangifte niet behandeling opgenomen

ik ga bijen golf vat hij verteld om dat ik bij politie belt voord vertel dat zo terug gebeld voord belles niet terug

hebbes mij 3 jaar in lijnde gehouden
en Nu afgelopen mandag mij lopen dreigen als ik voor vrijdag 5 -8-2016 geen papier afgeeft of verklaring Tekin ander snijmes mij mee kome niet mier terug

ik hop hier ic aan gedan voor in houd mijn verhaal zier proces verbaal nummer PL1561-2013218172-1
mijn tel.0621639241

met vriendelijke grote,

A.Aydin

als de probleem opgesloten is

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ayden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ayden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aydin1956