Klacht: Geen goeie service

op 18 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

ICI PARIS XL

Ik had een bestelling gedaan zonder account maar wat hebben hun gedaan het gekoppeld aan mijn oude adres waar ik al 4 jaar niet meer woon:( kreeg ineens bericht van dhl dat het pakketje was bezorgd ik dacht hum ik ben toch thuis.blijkt dat ze het bij mij oude adres hadden afgeleverd in Leiden woon al 4 jaar in rotterdam.en daar was ook niemand thuis gewoon bij onder buren ik woonde op 117 en bezorgd op 54 begod mag weten wie dat zijn.ik dhl gebeld konden niets doen en zeiden dat ici paris het wel zal oplossen… Nou dat gebeurde niet ik heb het hoofdkantoor gebeld en konden niets doen gingen in overleg en zou over 3 dagen wat horen nou met 2 standaard berichten dat ik maar contact moest opnemen met iemand die ik niet ken of er heen gaan en ophalen. weer bericht gestuurd of dit en oplossing was kreeg ik niets meer terug. Nou schande ici paris zal ook nooit meer bestellen slechte service tis dat er geen nul staat Kwa ster dan had je die gehad vind 1 nog te hoog. Bijna kerst en geen kado daag dure parfum en ici paris boeit het niets.schande nou nog een mail geen reactie

Als het probleem word opgelost of miss meedenken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muis777