Klacht: Geen goede service

op 24 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op een zaterdag liep ik de Leen Bakker te Doetinchem binnen en zag daar een mooie hoekbank staan. Een showmodel, flink afgeprijsd. Ik had besloten om deze te kopen. Het kopen duurde ongeveer een half uur, omdat er geen artikelnummers klopten. Hier kon het personeel niets aan doen denk ik. Echter, de filiaalmanager had geen haast en keek mij als klant niet eens aan. Hij sjokte door de winkel om iets op te zoeken… Geen uitstraling van een verkoper. Toen alles geregeld was werd mij verteld dat de bank veilig zou komen te staan.

Een week later kwam ik om de bank op te halen. Deze stond echter middenin de winkel! Eerst gekeken of er geen vlekken of beschadigingen op waren gekomen.. Het personeelslid, een jongeman, reageerde hier amper op en vertelde dat er in het magazijn geen plaats was voor een extra bank… Na weer wat geslenter werd een steekwagen gepakt en hier werd de bank, zonder bescherming (!) op geplaatst. Scheef. Hierdoor schuurde de poten van de bank buiten over de tegels heen. Gelukkig was het wel droog weer. Vervolgens moest ikzelf maar zien hoe ik de bank in de aanhangwagen kreeg. Ik vroeg om wat plastic of iets om de bank te beschermen. De jongeman keek in de aanhangwagen en zei ‘dat lijkt me niet nodig, de aanhangwagen is toch dicht?’ Zucht…!! Wat een service. En tot overmaat van ramp: Als je er wat van zegt, wordt er niet eens op gereageerd!!

Ikzelf heb in een winkel gewerkt en mij werd ontzettend vaak vertelt hoe de klant wel niet koning was. Ik vind dat dit bij het personeel van Leen Bakker, inclusief de vestigingsmanager, dat nog wel eens vertelt mag worden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnemiekdeWit