Klacht: geen goede service

op 11 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Vandaag ben ik naar de t-mobile gegaan om een nieuwe simkaart aan te vragen.
Deze heb ik gister laten blokkeren wegens beroving van mijn telefoon. Hier heb ik aangifte voor gedaan.
Ik wilde dus een nieuwe simkaart zodat ik met een andere telefoon bereikbaar kon zijn met hetzelfde nummer.
Aangezien mijn vriend een maand geleden een nieuwe simkaart kreeg zonder kosten omdat er een kans was dat deze kapot was ( was niet zeker ) ging ik er vanuit dat ik met een situatie als deze ook wel een nieuwe simkaart kreeg van t-mobile. Dit was niet het geval, ik moest hier 10 euro voor betalen. Ik vind dit belachelijk, mevrouw vertelde mij vervolgens dat in sommige situaties uitzondering worden gemaakt. Ze vroeg vervolgens of ik af wilde rekenen. Ik heb af gerekend omdat ik deze simkaart nodig heb, maar ben het hier totaal niet mee eens. Een situatie zoals deze word geen uitzondering voor gemaakt? Belachelijk.

Als ik de simkaart van t-mobile kreeg, dat zou ik pas service vinden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door demishari