Klacht: Geen goede dervice

op 18 september 2015 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Binnen 2 jaar ( garantie termijn ) was de accu van mijn laptop al slecht. ( max 38% vol) maar dacht dat trekt wel bij. Echter vorige maand is de stekker los gegaan en meteen viel laptop uit. Dus geen 38% maar 0%.
Nu dus over garantie termijn heen.( altijd in huis aan adapter gebruikt, en 1 x in 2 maanden ontladen tot 30%)
Ga toch niet elke 2 jaar een nieuwe kopen.!!

Gewenste Oplossing:

Als replace direct maar iets te gemoed komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

Bericht van Replacedirect

2 jaren geleden - Beste R. Kraaijeveld, wij bij ReplaceDirect hanteren een 30 dagen tevredenheidsgarantie. De tevredenheidsgarantie is er zodat onze klanten binnen 30 dagen kunnen beoordelen of het artikel wat zij hebben ontvangen het juiste en een goed werkend product is. Daarnaast is er voor de accu een 2 jarige garantie, waarin de klant gebreken aan het artikel aan kan geven en ReplaceDirect zorgt voor een passende vervanger. Helaas heeft u in die 2jaar geen contact met ons opgenomen over een defect aan de accu. Omdat nu uw garantie reeds verstreken is, kan ik daar in dit geval niets meer voor betekenen.

Bericht van Replacedirect

2 jaren geleden - Hiernaast willen we je wel een 10% korting toezeggen op je volgende bestelling. Wanneer je bij je volgende bestelling contact met ons opneem volgens het volgend klantnummer: 10473098, zullen we je een tegemoetkoming van 10% op de bestelling geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 21 maart 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas heeft u in die 2jaar geen contact met ons opgenomen over een defect aan de accu. Omdat nu uw garantie reeds verstreken is, kan ik daar in dit geval niets meer voor betekenen.

Hiernaast willen we je wel een 10% korting toezeggen op je volgende bestelling. Wanneer je bij je volgende bestelling contact met ons opneem volgens het volgend klantnummer: 10473098, zullen we je een tegemoetkoming van 10% op de bestelling geven.

Alle klachten die gemeld zijn door r.kraaijeveld